Opis
Rime in pesmi so prvi stik otroka, dojenčka s svetom lepe besede. Odrasli jim pripovedujemo, pojemo, se igramo z njimi. Kakšno pa je prvo srečanje šolarčka s »pravim pesnikom«? Kdo je pesnik? Kakšen je? Kako »se naredi« pesem? Tokratna pripoved prinaša pojme: pesnik, poet, rima, himna … Tudi to besedilo je primerno za pripovedovanje, kot izhodišče za pogovore ali – od tretjega razreda dalje – za samostojno branje. Lovro raste, zato tudi skladnja ni več tako poenostavljena.
Na koncu literarno-poučne slikanice bralca spodbujamo k lastnemu ustvarjanju, branju in poslušanju, k raziskovanju knjižnice.
- Starši, vzgojitelji! Zgodbico pripovedujte ali berite otrokom februarja, ko se boste pogovarjali o kulturnem prazniku, pesnjenju ali o tem, da je pesem rima, pa vendar ne samo rima.
- V minutah za branje bodo mladi poslušalci zagotovo prisluhnili vam, učitelji, ko jim boste s svojim načinom branja ustvarili »kulturni praznik«. Morda se kdo od njih tudi odloči, da bo sam povedal pesem iz glave?
- Knjižničarjem bo peta knjiga iz zbirke Lolo v knjižnici izhodišče za pogovor o pesniških zbirkah, o poeziji, ki jo beremo ali poslušamo. Povabite bralce, naj raziščejo police in ugotovijo, ali je katera od zvočnic pesniška.
- Slikanica je primerna za oklevajoče bralce.