Opis
Strokovnjaki govorijo o medijski in večrazsežnostni pismenosti. Vsi novi nosilci so obogatitev. Mladim generacijam položeni v zibelko. Odrasli jih spremljajmo in usmerjajmo v razsodno in varno rabo.
Prav v vsaki družini se je treba dogovoriti, kdaj, koliko časa in kaj se bo dogajalo na računalniku, zato starši, preberite najmlajšim slikanico o Lovru, ki ga skrbi, da ne bi njegova glava postala kvadratasta.
Kotičke v vrtcih sooblikujejo otroci in odrasli. Med glasbenim, pravljičnim, raziskovalnim in kotičkom za počitek se najde tudi računalniški. Vzgojitelji lahko poveste zgodbico in otroke usmerite v primerne didaktične igrice.
V prvem triletju so šolarji deležni sistematičnega urjenja uporabe tipkovnice, miške, rišejo, rešujejo uganke in logične naloge. Morda jim za premor, da ne bodo oči predolgo strmele v zaslon, učitelji preberete, česa se je lotil Lovro.
V šolskih knjižnicah so računalniki namenjeni iskanju, raziskovanju in učenju; igrice pa izbirate glede na razvijanje veščin. Tudi knjižničarji za spodbudo k iz posoji kvalitetnih zgoščenk in k obiskovanju primernih spletnih strani preberite, kako sta se ujela knjižničarka Anči in Lovro ter kakšen mojster je postal Lovro doma. Ne pozabite na zadnjo stran s povabilom k dejavnostim.